Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Μήπως νομίζεις ότι πεινάς αλλά δεν;

     

Το στομάχι σου είναι ο μεγαλύτερος φαρσέρ: μπορεί να σε κάνει να νομίζεις ότι πεινάς ακόμα και όταν δε χρειάζεσαι καθόλου τροφή.
Εμείς όμως δεν την πατάμε πάλι- ούτε κι εσύ αφού διαβάσεις τα παρακάτω 7 πράγματα που πρέπει να προσέχεις.

1. Είσαι αφυδατωμένη.

Το να πίνεις συνέχεια νερό δεν μπορεί να αυξήσει το ρυθμό που χάνεις κιλά, αλλά και το να πίνεις ελάχιστο μπορεί να σε κάνει να μπερδέψεις τη δίψα με την πείνα, σύμφωνα με τους ειδικούς.

2. Βλέπεις συνέχεια εικόνες φαγητών στον υπολογιστή, στην τηλεόραση, στα περιοδικά.

Δυστυχώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα το να παρακολουθείς συνέχεια εικόνες φαγητού ενεργοποιεί το κέντρο της ανταμοιβής του εγκεφάλου σου το οποίο μπορεί να σε οδηγήσει στο να θες να φας περισσότερο.

3. Δεν κοιμάσαι αρκετά.

Η έλλειψη ύπνου κάνει το φαγητό να μοιάζει σούπερ γευστικό και σε οδηγεί στο να αισθάνεσαι πεινασμένη και να καταναλώνεις μεγαλύτερες μερίδες από τις κανονικές, σύμφωνα με έρευνα του 2013.


4. Καταναλώνεις πολλή ζάχαρη.

Έρευνα του 2011 παρουσιάζει ότι η κατανάλωση πολλής ζάχαρης μπορεί να αποσυντονίσει την ορμονική ισορροπία του εντέρου σου. Έτσι όταν τρως υπερβολικές ποσότητες ζάχαρης επιβραδύνεις την παραγωγή της λεπτίνης(μίας ορμόνης που καταστέλλει την όρεξη) και επιτρέπεις στην γκρελίνη (την ορμόνη που ενημερώνει τον εγκέφαλό σου ότι πεινάς) να σε “κοροϊδέψει” και να νομίζεις ότι θες να φας περισσότερο.

5. Τρελαίνεσαι για κοκτέιλ.

Η μέθη επηρεάζει επίσης τα επίπεδα της λεπτίνης και σε κάνει να θες να φας αργότερα μεγάλες ποσότητες ανθυγιεινού φαγητού( γιατί ποιος θα κάτσει να μαγειρέψει ενώ ακόμα είναι μισομεθυσμένος;). Εκτός αυτού σίγουρα θα ξέρεις ότι τα ποτά περιέχουν και μεγάλη ποσότητα θερμίδων.

6. Είσαι αγχωμένη (ή περιμένεις ότι θα νιώσεις σε λίγο άγχος).

Ορίστε ακόμα ένας λόγος για να μισήσεις το άγχος: Το να ανησυχείς για ένα γεγονός που θα συμβεί στο μέλλον μπορεί να κάνει τα επίπεδα της γκρελίνης να κορυφωθούν, μεγαλώνοντας την αίσθηση της πείνας. Δυστυχώς αυτή η επίπτωση είναι ακόμα πιο δυνατή όταν αντιμετωπίζεις πραγματικά μία στρεσογόνο κατάσταση.

7. Βλέπεις τηλεόραση.

Ενώ παρακολουθείς την αγαπημένη σου σειρά στην τηλεόραση το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μείνεις μακριά από οτιδήποτε τρώγεται! Γιατί; Επειδή δεν μπορείς να δώσεις σημασία ούτε σε αυτά που τρως ούτε και στην ποσότητα.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φας περισσότερο από το κανονικό, εκτός και αν πατήσεις pause μέχρι να τελειώσεις το γεύμα σου.

Πηγή:shape.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: