Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Diesel Prefall 2014: Η neo-neoclassic καμπάνια

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Diesel ολοκληρώθηκε με εικόνες εμπνευσμένες από καλλιτέχνες όπως ο Titian και Tiepolo καθώς και οι πιο σύγχρονοι Avedon και Arbus. Σηματοδοτώντας μια νέα ‘’εποχή’’ για τη Dieselμε την πρώτη συλλογή του Formichetti για το brand, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί ένα κράμα του κλασσικού, του ψηφιακού και του ρεαλιστικού στοιχείου.
Με εναρκτήριο λάκτισμα το Diesel fashion show και το event που έγινε στις 3 Απριλίου στη Βενετία και ακολουθώντας το project Dieselreboot, η πρώτη συλλογή του Nicola καθώς και η νέα καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο -Χειμώνας 2014, συνδυάζουν το παρελθόν με την καινοτόμα πορεία του brand στο μέλλον.
Όπως αναφέρει ο  Nicola Formichetti -Artistic Director της Diesel-: ‘’Ψάξαμε ανάμεσα σε σπουδαίες εικόνες, από διαφημίσεις μόδας μέχρι και ‘’υψηλή τέχνη’’, οι οποίες διαμορφώσανε την αντίληψή μας για το πώς βλέπουμε τα πράγματα.Θελήσαμε να συνδυάσουμε αυτά τα δύο στίλ σαν το pop Picasso-style! – με τη βοήθεια των ψηφιακών μέσων. Για πολλά χρόνια παρακολουθούσα πολύ σημαντικές δουλειές καλλιτεχνών, από το Michelangelo μέχρι τον Avedon. Τώρα που ολοκληρώθηκε το Dieselreboot project, θέτουμε τα θεμέλια του νέου οράματος για τη Diesel. Και επειδή κάθε φορά που κάνουμε μια καινούρια αρχή, για να προχωρήσουμε στο μέλλον, λαμβάνουμε υπόψη μας το παρελθόν, το αποτέλεσμα μας δίνει μια αίσθηση Νέο-νεοκλασσικισμού στην καμπάνια αυτή.’’ 
Στη συνέχεια ο Nick Knight- φωτογράφος της Diesel Campaign 14-15- αναφέρει: ‘’Προσπαθήσαμε να εξερευνήσουμε την Ιταλική τέχνη πίσω στους αιώνες μέχρι και την Αναγέννηση και συνδυάσαμε σημαντικές στιγμές τους με μια διαφορετική προσέγγιση του Nicola παραθέτοντας το κλασσικό με το ψηφιακό στοιχείο και είχαμε ένα πολύ ‘’δυνατό΄΄ αποτέλεσμα.’’

Πηγή:jenny.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: