Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

Διατροφή για την κατακράτηση πριν από την παραλία



Η Κατερίνα Καινούργιου, μέσα από το προσωπικό της blog στο αγαπημένο μας yupiii.gr, παρουσιάζει δύο προγράμματα διατροφής από το νέο βιβλίο της Μαρίας Ψωμά.
Το Shape.gr σου παρουσιάζει ένα από τα δύο προγράμματα που θα βρεις στο βιβλίο «Αδύνατη Για Πάντα». Η τρίτη έκδοσή του θα κυκλοφορήσει με το περιοδικό στις 5 Ιουνίου. Πρόλαβετέ το πριν εξαντληθεί!
Πρωινό
1 φλιτζάνι πράσινο τσάι + φρουτοσαλάτα (2 κ.σ. μούρα + 1 μικρό ροδάκινο + 1/2 μήλο) + 1 γιαούρτι 2% με προβιοτικά
ή Milkshake (γιαούρτι σόγιας + 1/2 ποτήρι γάλα αμυγδάλου + μία μπανάνα + 3 βερύκοκα + 5 αμύγδαλα)
ή 2 ρυζογκοφρέτες + 1 αβγό + 1 μήλο πασπαλισμένο με κανέλα

Δεκατιανό
3 αποξηραμένα δαμάσκηνα ή βερύκοκα + 15 αμύγδαλα

Μεσημεριανό
Σαλάτα πράσινη + 1/2 αβοκάντο + 150 γραμ. φιλέτο μοσχάρι + 1 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μια πατάτα
ή 150 γραμ. ψαρονέφρι + 1 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μια πατάτα
ή 150 γραμ. κοτόπουλο + 1 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μια πατάτα
ή 200 γραμ. σολομό + 1 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μια πατάτα
ή 200 γραμ. σαρδέλες + 1 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μια πατάτα
ή μπάμιες με κοτόπουλο + μια φέτα ψωμί χωρίς γλουτένη
ή φασολάκια + 60 γραμ. ανθότυρο + μια φέτα ψωμί χωρίς γλουτένη

Απογευματινό
Μια φέτα πεπόνι + 60 γραμ. προσούτο
ή 1 μπολ φράουλες + στέβια σκόνη + 10 αμύγδαλα
ή 1 μπανάνα + 10 φουντούκια

Βραδινό
Ομελέτα (1 αβγό + ασπράδια + ντομάτα + κολοκυθάκια)
ή γεμιστά με κινόα
ή μια φέτα ψωμί χωρίς γλουτένη + 100 γραμ. σολομό
ή σπαράγγια, μελιτζάνες σχάρας, κολοκυθάκια + 3 κ.σ. κιμά γαλοπούλας, 60 γραμ. ανθότυρο

Το βιβλίο «Αδύνατη Για Πάντα» έχει γίνει best seller, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τα 15.000 αντίτυπα μέσα σε 20 μέρες.

Πηγή:shape.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: